Robotica

Autorem systemu jest Rafał Olszak. Na swoim koncie - oprócz sukcesów jako dziennikarz - ma liczne wyróżnienia w konkursach literackich oraz główną nagrodę w organizowanym przez Wojskowe Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne „SWAT” i Klub Sił Powietrznych, międzynarodowym konkursie "Ikarowe Strofy".

Wybrane cechy systemu ROBOTICA:

  • Gra w konwencji science fiction - akcja toczy się w odległej przyszłości, ale nie stanowi przedłużenia historii realnego świata, lecz odrębne uniwersum; esencją gry są spektakularne i dające do myślenia przygody, a nie wątki polityczne i opis przyszłości poszczególnych państw.
  • Wszechstronność, która pozwala na rozgrywanie przesiąkniętych dynamiczną akcją scenariuszy jak wybrane sceny z filmu Terminator, mrożących krew w żyłach historii o morderczych maszynach, jak również głębokich opowieści inspirowanych takimi dziełami jak film Blade Runner.
  • Hard fusion - w grze na każdym kroku następuje zestawienie elementów, które pierwotnie były zupełnie odrębne. Na przykład: myślące i czujące maszyny. Cyfrowa postać ludzkiej psychiki. Hiperistota czyli samoświadome zjawisko duchowo informatyczne. Cybernauta, czyli człowiek na stałe sprzężony z wirtualną rzeczywistością. Roboty cierpiące na syndrom człowieczeństwa. Wyzwolone sztuczne inteligencje, samodzielnie ustalające własne wartości. Ludzie z cybernetycznymi implantami.
  • Szeroki wachlarz dostępnych typów postaci (cyborgi, roboty, mutanci, androidy, klony, Hiperistoty) oraz zróżnicowanych ról (na przykład cybernauta, Natchniony, utracjusz).

Patrz również:


blog comments powered by Disqus